
Freshkin
Customer Journey Map
Brief
Η εταιρεία αποσκοπούσε στο να διαφοροποιηθεί όχι μόνο για την εξαιρετική ποιότητα των προϊόντων της αλλά και για τις εμπειρίες πελάτη που θα δημιουργούσε στα καταστήματα της φυσικά και ψηφιακά. Η εταιρία επιθυμούσε να έχει μια εικόνα της αγοραστικής διαδικασίας, σε όλα τα πιθανά κανάλια διανομής των προϊόντων της, και σε όλα τα σημεία επαφής με τον πελάτη της, από το ψηφιακό της κατάστημα μέχρι και μετά το πέρασμα από το ταμείο.
Αποτελέσματα
Σχεδίασα τον χάρτη ταξιδιού πελάτη, μια προσομοίωση, ένα design thinking tool, που αναλύει και περιγράφει σε όλα τα στάδια της αγοραστικής διαδικασίας τη σχέση με τον ενδεχόμενο πελάτη. ο Χάρτης αυτός σκιαγραφεί όλα τα δυνατά σημεία, τις αδυναμίες, τις βελτιωτικές προτάσεις, τις ενδεχόμενες κινήσεις και αντιδράσεις του πελάτη από τη φάση που ενδιαφέρεται να αγοράσει ένα προϊόν μέχρι και μετά την αγορά του. Πλέον, η εταιρία με αυτό το χάρτη, διαθέτει μια αποτύπωση όλων των δυναμικών λύσεων και δυνατοτήτων της, για μια στοχευμένη και πολυδιάστατη εξυπηρέτηση πελατών, τόσο στα φυσικά της όσο και στα ψηφιακά της καταστήματα.
