εικόνα για το naranja lola

Naranja Lola

Social Selling - Eshop

Brief

Ψηφιακό κατάστημα οπωροκηπευτικών ειδών με διανομή στο σπίτι.Η εταιρία διεύρυνε την γκάμα των προϊόντων της, και εισήγαγε νέες κατηγορίες φρούτων και λαχανικών για τις οποίες ήθελε να επικαιροποιήσει τις προωθητικές της ενέργειες. Επίσης, το ηλεκτρονικό της κατάστημα παρά την απλή πλοήγηση του και την customised χρήση του (μπορούσες εσύ ο ίδιος να ρυθμίσεις τα κιλά που ήθελες να περιλαμβάνει το καλάθι αγορών σου και τη συνολική ποσότητα της παραγγελίας), είχε ανενεργά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η στρατηγική κοινωνικής πώλησης, περιλαμβάνει το συνδυασμό της εμπορικής δραστηριότητας με μια στοχευμένη διαφημιστική δράση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την παρακολούθηση της

Αποτελέσματα

Ανάλυσα την τρέχουσα ψηφιακή κατάσταση και το επιχειρηματικό μοντέλο της επιχείρησης μέσω της Ανάλυσης D.A.FO., έθεσα έξυπνους, στόχους, καθόρισα το νέο διευρυμένο κοινό στόχο, ανάπτυξα συγκεκριμένες ενέργειες δημιουργίας περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πρότεινα την παρακολούθηση συγκεκριμένων δεικτών που θα απέδιδαν μια καθαρή εικόνα πωλήσεων που προήλθαν από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πλέον, η εταιρία διαθέτει ένα ολοκληρωμένο πλάνο, ευθυγραμμισμένο με τους στόχους της, που διαπερνά τον ιστότοπο της και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρόταση σε οποιαδήποτε εκδήλωση φορέα, φόρουμ επιχειρήσεων, hub, coworking place.

evritheama company logo

(+30) 6981022628

info@evritheama.gr

2025 ΕΥΡΗΘΕΑΜΑ © DESIGNED & DEVELOPED BY CANDEE